zondag 21 september 2008

21 september 2008

Donderdagavond voelde ik me niet zo goed, waardoor ik vrijdag een relatieve platte rust heb ingelast. Ik wou die donderdag echter nog gaan joggen en vrijdag gaan fietsen, maar dat is er dus niet meer van gekomen.

Na zaterdag zo'n 1.300 km te hebben gebold in de auto was het alweer zondag vooraleer er nog gesport werd.

Zondag stond de 3de Run-bike van 't Wezels Omslagpunt op het programma. Voor de gein had ik me ingeschreven en den Duffy zou mijn partner in crime worden. Als totale niet-loper was het wel een goeie intervaltraining, iets wat ik anders veel te weinig inlas. Er moesten 4 ronden worden gelopen van iets meer dan 4 km. Duffy en ik slaagden er goed in om elkaar om de 500 meter af te lossen. Hij liep tegen zo'n 17 en ik tegen zo'n 14. 

Al bij al, vond ik het wel eens leuk om dit mee te doen en op zo'n wedstrijd in Wuustwezel mag ik eigenlijk niet ontbreken... 

Voor de statistieken:
tijd: 1u04min59
HR: 162
afstand: 16,8 km

Geen opmerkingen: