zondag 19 oktober 2008

19 oktober 2008

Vandaag afspraak in Meerle met het Fast Action Team. Tis te zeggen, het Fast Action Duo, om 5 over half, stonden enkel SB en ik aan het vertrek.

We lieten het niet aan ons hart komen en gingen op pad. Ze hadden de toer omgekeerd in vergelijking met vorig jaar. Geen erg, zelfs beter, want nu kreeg je eerste de leuke stukken. Je bent nog frisser en kan beter genieten van de singletracks. Het tempo lag strak, maar niet te snel zodat we nog wat peujer in de benen hielden.

Na de bevoorrading staken enkele snellere mannen ons voorbij in het bos. Even aanpikken en nadien op den asfalt lossen was het eerste plan. Toen we op het asfalt kwamen en ook SB er nog bij was, zijn we mee doorgegaan. Na een moeilijk inhaalmanoeuver wou ik ze (incl. SB) laten rijden, ik moest nog met de fiets terug naar Wuustwezel. Tijdens een singletrack kwam ik beduidend dichter bij op de 'leiders' waarna ik besloot om er terug voor de gaan. Ne cyclocrosser wou me nog wat voor de wielen rijden, maar op een licht hellend karrespoor was ik toch even twee maten te snel voor hem. Ik vond de aansluiting terug en nam direct de kop over (I love it when I can do that! :-) 

Het was weer  een leuk tochtje. Minder was het terugkeren naar huis. Met de wind tegen ging het me niet af. Het is immers al van 17 augustus geleden dat ik meer dan 71 km had gefietst. Dat was dan nog eens in groep...

Voor de statistieken
tijd: 3u33min17
HR: 143
afstand: 82,6 km (20 - 41,9 - 20,7)

2 opmerkingen:

SB-PRINTING zei

Ja Bart, ik heb daar straks aan de lijve kunnen onder vinden dat je sterk bezig zijt, de collega's achtkampers gaan er rekening mee moeten houden met u en u fiets "sterke" proeven.
goe bezig...

Bart Cannondale zei

Ik denk dat ik me volgend jaar toch maar eens ne crosser aanschaf Stijn, als ik die mannen vandaag zo bezig zag, het kriebelde wel...