maandag 27 oktober 2008

27 oktober 2008

Ik voelde me gisterennamiddag na het sporten beter dan vanmorgen. Conclusie: sporten! Ik had niet zoveel tijd, maar een rondje lopen is nooit niet mis. Mijn Achtkampcoaches KaDee en PVR hebben mij al op het hart gedrukt om niets speciaals te doen na dinsdag. 

Dinsdag, morgen dus, heb ik 's avonds geen tijd en omdat lopen voor mij toch wel iets speciaals is, paste vandaag perfect in het plan. Het ging wel moeizaam, jawadde...pfffff. Ik heb me bij wijze van spreke naar huis moeten slepen. De cooling down ging wel trager in snelheid, maar niet zoveel in hartslag. Ach ja, de verkoudheid zal nog niet helemaal weg zijn, maar het begint er beter uit te zien.

Voor de statistieken:
tijd: 39min16
HR: 145
afstand: 7,2 km

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hem iets op het harT drukken [het nadrukkelijk tegen hem zeggen]

Bart Cannondale zei

wat is het probleem?