zaterdag 18 oktober 2008

18 oktober 2008

Met den Thomas terug gaan MTB'en, deze keer in Wechelderzande. Met den otto naar ginder, fietskes er uit en beginnen. Thomas trok me daar op de eerste singletrack goed door en ik hoopte dat het lag aan het feit dat ik nog niet opgewarmd was. Helaas pindakaas! Ik kon steeds wel blijven aanpikken, maar hij legde mij een hoog tempo op. 

Ik voelde wel dat ik kracht in mijn benen tekort kwam, maar laat dat geen excuus zijn voor de goede benen van mijn neefje. Op het einde probeerde ik hem af te schudden, maar hij kon steeds volgen. Op een gegeven moment mis ik een pijltje. Thomas was me echter te slim af en zonder te verwittigen reed hij de juiste kant op. Hij had wel degelijk goede benen, want zijn verstand wou roepen en wachten.

Hij gaf dat achteraf ook toe en wist me wel te vertellen dat ik het hem lastig had gemaakt (maar ik mezelf ook ... )

Voor de statistieken:
tijd: 2u00
HR: 154
afstand: 45 km

Geen opmerkingen: