zaterdag 9 februari 2008

9 februari 2008

Iets voor 16u00 was ik zo goed als klaar met al mijn werk en om stipt 16u00 zat ik op de MTB. Eerst wou ik naar de Molenbergen en daar zag ik dat men reeds de tocht voor morgen had uitgezet. Dat bracht me op het idee om die eens te volgen. Vanaf de Mastendreef heb ik dan toch maar mijn zin gedaan, maar vanaf het Uilenbos kwam ik ze weer tegen, de pijltjes. Eens gekeken hoe ze reden en de hele toer lijkt verdacht sterk om mijn Toer Wuustwezel die ik vorig seizoen heb uitgezet voor de Brachtse Bikers, maar vanaf een andere uitvalsbasis. Ze hebben op het MD wel Wuustwezels mooiste singletrack verpest door hem voor iedereen berijdbaar te maken, snodaarts! 

Voor de statistieken:
tijd: 1u09
HR: 152
afstand: 21,5 km


Na zo'n 21,5 km thuisgekomen om vervolgens de loopsloffen aan te trekken en nog een eindje te gaan joggen. Er doen waarschijnlijk heel wat FATters mee op den duatlon van Gooreind en ik wil toch laten zien dat ik aan mijn lopen aan het werken ben, of dat gaat lukken is een andere vraag. Toch alles bij elkaar een kleine 2 uur gesport, in de zon (dat is wat anders dan in het donker).

Voor de statistieken:
tijd: 36min33
HR: 164
afstand: 7,2 km

(ik heb eerst nog getwijfeld om te posten dat ik ook nog ben gaan joggen, om sommige concurrenten niet op ideeën te brengen, maar hier komt gewoon alles, kunnen ze eindelijk zien hoeveel of hoe weinig ik er voor moet doen) 



Geen opmerkingen: