maandag 4 februari 2008

4 februari 2008

Ondertussen zo'n 4 weken geleden, maar vandaag heb ik de loopschoenen nog eens vastgegespt. Aanvankelijk de bedoeling om iets korter te lopen, maar ja, als je dan bezig kent, iedereen kent het wel.

Het begin ging lekker, de tweede helft (met de wind op de kop) begonnen de benen het zwaar te krijgen. Benieuwd wat dat morgen gaat geven.

Tijdens het lopen over vanalles nagedacht en onder andere ook over de komende 10 Miles. Voor mezelf opgesteld dat ik eind februari toch zo'n 12 à 14 km moet aankunnen (en misschien wel met een helling of twee erbij). In maart kan ik dan verder werken aan de afstand en moet de snelheid toch wat opgekrikt worden. Kom eens regelmatig lezen en je kan zien of ik me aan mijn doelstelling hou ... Oooooooooeeeeeeeee spannend!

Voor de statistieken:
tijd: 40min22
HR: 153
afstand: 7,2 km

Geen opmerkingen: