woensdag 20 februari 2008

20 februari 2008

Woensdag en voorlopig gepland als loopdag, ware het niet dat ik vanmiddag toevallig The Gooz tegen het lijf loop. Of we vanavond niet even gaan racen vraagt ie. Deze weledelgestrengde heer uit Rice Mountains is hier in BelgiĆ« misschien niet zo bekend, maar dat had anders kunnen zijn. Deze kleine Cannondale-freak (hij heeft er slechts twee, maar wel twee beauties) is bijna dubbel zo groot als mij, en stond enkele jaren geleden op punt om door te breken naar de top van de Nederlandse MTB-elite. Blessures beslisten er anders over. 

Nu is deze cappucino-slurpende jongeman puur uit liefhebberij met de fiets bezig, maar rijdt daarom niet minder hard. Tijdens onze trainingsstage in Zuid-Frankrijk (november 2007) heeft hij mij elke dag op sleeptouw moeten nemen om toch maar onze uitvalsbasis te bereiken (waarvoor nogmaals dank). 

Dus vanavond met hem op pad, gelukkig is hij pas terug in gang kunnen schieten, dus kan ik nog net volgen en het ging aardig. Uiteindelijk had ik zo'n 60 kilometrikskes op mijnen Polar. Door zijn wazige Nederlandse taal gaan de kilometers altijd vlot en dat scheelt.

Voor de statistieken:
tijd: 2u13
HR: 137
afstand: 61,3 km


MAAR het was woensdag en dus loopdag, dus daarna nog even de sloefkes aangetrokken en nog een rondje gelopen...

Voor de statistieken:
tijd: 53min27
HR: 149
afstand: 9,7 km

1 opmerking:

Anoniem zei

Het is dat jij het zegt...