zondag 6 september 2009

Tri-fietsen

De kiné vraagt, ik draai. Ga nu dit weekend eens wat fietsen zei ze en zo heb ik dus gedaan. Gisteren en vandaag. Wel leuk om mijn weelderige haardos (onder mijn helm natuurlijk) in de wind te laten wapperen. Vandaag iets meer wind en dus een iets tragere tijd (al is eigenlijk enkel de hartslag belangrijk, veelvuldig kijken is dan ook wat ik gedaan heb). Iets voor halfweg begon de rechterknie wat strubbelingen te geven. Niet veel, maar toch maar vermelden wanneer ik dinsdag op de kiné-tafel lig.

Vandaag had ik het geluk om voorbijgestoken te worden door andere fietsers! Jihaa! Leuk is anders, zeker als je weet dat je harder moet kunnen, maar voorlopig is alles nog op souplesse en minimale belasting...

Morgen eens een rustdag...of toch gaan zwemmen? Nu denk ik van wel, morgen waarschijnlijk geen goesting.

Voor de statistieken:
Tijd: 1u00min58
HR: 115
Afstand: 24,1 km

Geen opmerkingen: