vrijdag 4 september 2009

Revalidatie XII + Fitness X

Kwakkelweer en regen toen ik wou gaan fitnessen dus eens met de auto. Pieter J kwam er op hetzelfde moment toe, maar verliet de zaak al na een half uurtje. Ik bleef wat langer en zo kon ik mooi alle oefeningen afwerken en nog wat extra's doen (binnenste quadriceps en buikspieren).

Voor de statistieken:
Tijd: 75min00

Of ik vrijdag niet vroeger naar Nottebohm kon komen, konden we training krijgen van den Tom. Altijd beter dan wat doelloos te watertrappelen en OK dus. Iets voor zes lag ik in het sop en begon rustig op te warmen. Twee sjotters en GLH'er Jan C kwamen ook nog. Dat aqua-joggen is natuurlijk ideaal voor die sjotters, zo korte afstandjes alles uit de kast - niets voor mij en ook triatleet Jan C moest het keer op keer afleggen door ene voetballer. De andere werd steevast op enkele seconden gezet (zelfs door mij).

Het was bijten, eerst spurten over de lange afstand van het bad, vervolgens enkele langere beurten rondom het zwembad (telkens bijten op het einde) en dan nog eens tegen de jetstream. Gelukkig had ik een afspraak bij de kinesiste om 18u30 dus kon ik vroegtijdig uit het bad. Zij zag mij liever afzien en zodoende zat ik 60 minuten te trappelen.

Voor de statistieken:
Tijd: 60min00 (intensief aqua-joggen)

Geen opmerkingen: