zaterdag 5 september 2009

Zwemmen + Tri-fietsen

Op tijd opgestaan om naar de Wezenberg te rijden. Door wat getaffel in de Kloosterstraat, rond 8u10 int zwembad. Dat deed deugd, die 50 meterlengtes ipv 25. Je kan al eens een keer doorzwemmen.

Het ging niet slecht, maar ook niet goed. Mijn borststreek was nog wat stijfjes van de fitness (en misschien ook het waterlopen). 3x500 meter met telkens de laatste 100 meter doortrekken. Dat deed pijn en de twee laatste keren moest er wel echt op de tanden worden gebeten.

Voor de statistieken:
Tijd: 35min00
Afstand: 1500 meter (3x500)

In de late namiddag mijn SuperSix eens uit de berging gehaald, wieltjes er in en hem klaargemaakt in de tri-modus. Ik weet het, het seizoen is ten einde, maar wel om twee redenen:
- ik moet (ja, ik moet) fietsen maar niet te lang en minimale belasting (aero is sneller, dus ook minder belasting bij dezelfde snelheid)
- tijdens Brasschaat heb ik duidelijk gemerkt dat ik veel te weinig op dat opzetstuur had gelegen

Twee imbussleutels bij zodat ik onderweg nog kon sleutelen en dat was wel ideaal. Het fietsen ging nog goed. Vier echte bochten in het parcours, dus een belasting door het aanzetten was er ook niet. Dadelijk een douchke en dan eens koken (maar voor de recuperatie heb ik net ne magere chocomelk op :-) (de bike voor het vertrek)
Voor de statistieken:
Tijd: 59min49
HR: 110
Afstand: 24,0 km

Geen opmerkingen: