zondag 9 november 2008

9 november 2008

Dag 3 van de Achtkamp 2008, 6,5 km tijdrit. Niet iedereen wil het geloven, maar dat tijdrijden is toch iets wat me niet zo ligt. Geef mij maar een koerske en laat me daar maar wat gas geven en RECUPEREN. Bij zo'n tijdrit moet je gewoon alles kunnen leegrijden en dat lukt blijkbaar niet super.

Vorige week hoopte ik om onder de 10minuten te duiken, maar ik ben nog niet verlost van een hoest en snot, dus ik steek het daar dan maar op... De power ontbreekt momenteel en zeggen dat enkele weken geleden die toertochtjes nog vrij goed gingen... pfffff.

Nog even doorbijten en dan kan er gewerkt worden aan de basis voor volgend jaar. Ben intussen al ingeschreven voor de Marc Herremans Classic oftewel de Antwerp IronMan 70.3.

Voor de statistieken:
tijd: 58min42
HR: 143
afstand: 26,4 km

Geen opmerkingen: