zondag 16 november 2008

16 november 2008

Vandaag nummers 5 en 6 van de Achtkampproeven. Kogelstoten, sinds jaar en dag mijn favoriete onderdeel op het verspringen na. Met 5m51 gooi ik toch wel 2 centimeter beter dan vorig jaar, dus eigenlijk moet ik vree content zijn.

Dan de 1500m hardlopen. Ik verwacht hier toch iets van, heb naar mijn mening meer gelopen en hoop toch beter te doen dan vorig jaar. Achteraf blijkt dat het nummer te kort is voor mij. 78ste van de 92 is niet zo heel bijzonder...


In de namiddag stond de veldrit van Rijkevorsel, het Bergske, op het programma. Kwestie van wat competitie-ritme op te doen tegen 30 november. We kregen een heel mooi en bijzonder parcours voorgeschoteld. Via een lint was een parcours uitgetekend doorheen een koeienweide. De stront was nog vers en de rest goed drassig. Misschien was het door het parcours, maar mijn benen willen totaal niet mee. Twee man achter mij is niet zo heel goed, dus de moed zakt een beetje, maar door de proeven in de voormiddag is het misschien nog niet onlogisch?

Voor de statistieken:
tijd: 51min38
HR: 170

Geen opmerkingen: