zondag 2 november 2008

2 november 2008

Racer op de rollen, CAAD en Scalpel zonder pedalen, dan maar met den Taurine naar de Achtkamp. Onder een stralend ochtendzonnetje, is dat zelfs heel plezierig!

Vandaag staan proeven 2 en 3 op het programma, mijn lievelingsdag want met verspringen en de 200 meter staan toevallig twee van mijn lievelingsdisciplines op het programma! Eerst verspringen, al heeft dat voor mij weinig zin. Zelfs veel slechter dan vorig jaar, het is eigenlijk om te schreeuwen... MAAR lichtpuntje, ik heb eens goed op foto's gekeken hoe anderen hebben gesprongen en hoe ik spring. Mogelijk dat ik de reden heb gevonden. Nu moet ik dit wel onthouden en volgend jaar op tijd testen.

Dan de 200 meter, vorig jaar had ik al zere benen vooraleer ik er aan begon, dus dat moest veel beter kunnen, zou je dan denken. Ik heb nog net niet de laatste tijd en de motivatie zakt me stevig in de schoenen als ik in de namiddag mijn plaats zie. 

Een dieptepunt in mijn sportief jaar, zeker als je dat verspringen meeneemt in de nabeschouwing. De tranen komen me dan ook in de ogen als ik dat allemaal eens goed bekijk. Ik weet dat ik nooit de Achtkamp zal winnen of een triatlon, maar dit is toch te ver de andere kant... heeft het nog allemaal zin? Ik weet het even niet. Win wel een koerske dit jaar, maar een lager niveau bestaat er niet, dus dat fietsen is ook al niet zo fameus... Besluit om me 's avonds wat moed in te drinken op een feestje.

Op het feestje, is mijn humeur al wat gekeerd en wetende hoeveel last ik heb met alcohol, beperk ik me tot ene Westmalle. Hopelijk scheelt dat komende zondag in de tijdrit, waar ik toch iets moet rechtzetten. Hopelijk denken mijn neus en keel daar ook zo over... 

Een trieste dag...

Voor de statistieken (heen en terug Achtkamp):
tijd: 1u14'58
HR: 133
afstand: 30 km

Voor de statistieken (nadien op de rollen):
tijd: 30'04
HR: 149

Geen opmerkingen: