dinsdag 4 november 2008

4 november 2008

Gisteren voelde ik die 200m en dat verspringen nog zo hard in mijn benen en vandaag is het nog verslechterd! Tijdens het zwemmen in de Wezenberg voel ik zelfs dat mijn armen ook hebben meegewerkt aan die niet te vernoemen prestaties (als je het al zo kan noemen).

Het is weer een tijd geleden dat ik ging zwemmen en dat is duidelijk voelbaar. Niets aan te doen, we zijn bezig en dat is het belangrijkste.

Ik beperk me tot een half uurtje en zal zo'n 1000m hebben gezwommen. Durf het niet met zekerheid te zeggen, want ben de tel ergens verloren.

Voor de statistieken:
tijd: 30 minuten


's Avonds thuisgekomen en me eerst nog een half uurtje op de rollen gezet voor een kleine interval.

Voor de statistieken:
tijd: 30'33
HR: lap, weeral stukken, dat ding doet maar raar

Geen opmerkingen: