zaterdag 3 januari 2009

3 januari 2009

Beste trainer

Dat moest lukken dat wij elkander vandaag nog tegen het lijf reden, was nog wel gezellig eigenlijk!

RvdM en SK moesten vandaag laten zien dat ze een maand niet hadden stilgezeten. De laatste VDN-crossen zijn dit weekend en ik ging hen nog even aanmoedigen. Heb getwijfeld om de auto te nemen, maar heb dan toch wijselijk voor de bike gekozen. Ik heb dan toch weeral één uur en zo'n 40 minuten in de buitenlucht kunnen fietsen.

Onze FAT-crossers gaven er vandaag zoals steeds een goeie lap op, zo'n goeie lap, dat ik mij morgenvroeg ga wagen aan een MTB-wedstrijdje... niet dat het veel soeps zal worden, maar dan merk ik in één keer hoeveel werk er nog is... Normaalgezien ben ik het best na een intensieve week (de laatste 3 dagen toch al 3 keer op den bike gezeten), we zullen zien.

Tot morgen!

Voor de statistieken:
tijd: 1u41
HR: 123

Geen opmerkingen: