vrijdag 2 januari 2009

1 januari 2009

Beste Trainer

Wat een dag... Vorig jaar zatjes beëindigd, maar hersteld tijdens de eerste uren van 2009, beetje geslapen en vervolgens toch goed geslapen! 

Wakker geworden en in één keer een depannage-oproep van mijn pa...allemaal niet zo'n probleem, maar intussen stond ik wel achter op schema. Rond 14u was ik al wel op ons trainingsparcours, waardoor ik toch nog 5 rondjes kon draaien voor zonsondergang. Ronde 1 en 5 zijn te vergeten, de overige drie waren niet zo slecht. Ben benieuwd naar onze eerste trainingssessie!!!

Na de training wachtte mij het Anthonissen-nieuwjaarsfeestje. Rode wijn is naart schijnt goed voor een sportman, maar de hoeveelheid is bepalend zeker? Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en heb een grote hoeveelheid tot mij genomen. Dus als de training morgen wat stram verloopt, het is de rode wijn zijn schuld...

Voornemens, daar begint eigenlijk elk jaar mee. Het ligt niet in mijn aard om grootste uitspraken te doen, maar als ik genoeg alcohol heb, dan scheelt dat... daarom trainer, zou ik graag hebben dat u mij begeleidt in:

- een poging tot overwinning in het Brachtse Bikers clubkampioenschap OF
- een poging tot overwinning in de koers van Neervenkermis OF
- een poging tot overwinning in het Kampioenschap van Groot Wuustwezel OF
- een poging tot overwinning in het Kampioenschap van Groot Brecht OF
- een poging tot overwinning in het MTB-Kampioenschap van Groot Brecht 

EN

- een overwinning tgo mijn naamgenoot BC in eender welke wedstrijd.

In alle zes zal ik ook een portie geluk nodig hebben, dat hangt af van mezelf, maar ook van anderen en is moeilijk te voorspellen. Bij interesse vertel ik je morgen ook mijn bijkomend doel. We zullen dit nog onder ons houden en wie weet kunnen we eind volgend jaar dit plan positief evalueren.

Mijn naamgenoot BC is echter al beter gestart dan vorig jaar, hij heeft er al een ritje opzitten vandaag, dit in tegenstelling tot vorig jaar toen hij nog moest bekomen van een kater. Ik ga me echter niet uit mijn lood laten slagen en ga vol door met uw advies en mijn trainingsinspanningen.

Voorlopig is het de bedoeling dat ik u via deze weg de nodige achtergrondinfo bezorg om de schema's te optimaliseren, maar vaak zullen we per e-mail nog de nodige details verschaffen.

Tot morgen!

Voor de statistieken (Scalpel-time):
tijd: 2u03'38
HR: 157
afstand: 43,5 km

1 opmerking:

Anoniem zei

BC,

Ik heb mijn 2e ritje er ook opzitten maar ik ben echter vandaag terug beginnen werken, ons Liesje heeft het momenteel nog wree zwaar met de zwangerschap en zodus zal ik mijnen tijd weer anders moeten gaan indelen en in den donkere maar wat kilometerkes doen.
Zoals ge weet ben ik ni zo ne baanvreter, dus hou het voorlopig nog maar bij ritjes van 30km (voor mij al een hele mentale inspanning). Lopen zit er nog niet in want ik ben na het inzetten van het bouwverlof 2 weken geleden met een blessure aan mijn knie/kuit opgestaan (hoe ??) en dat voelt nog altijd niet zo lekker ... . daarom rustig maar wa km-kes om de bilspieren terug te krijgen.

't is wel leuk om horen dat ik ook dit jaar weer een doel ben van je trainingen, insgelijks !!

Groeten Bart, en veel genot tijdens de traningen
see you in Gooreind were the battle begins.

PS een lief ... dat geeft mij weer wat meer ademruimte aangezien ge (veel) minder tijd in uwe fiets kunt steken :-)