zondag 27 januari 2008

27 januari 2008

Maandag er achter gekomen waarom het verleden zondag niet verliep zoals het moest. Snotteren, niezen in het kwadraat! Dinsdag begon de keel dan ook nog eens tegen te spruttelen. Gevolg: een hele week niets gedaan (buiten gaan werken) en getracht om veel te slapen.

Afgelopen nacht heb ik dat ook nog eens gedaan, meer dan 10 uur slapen is/was voor mij niet alledaags. Omdat ik gisteren al zin had om even te gaan biken, ben ik dat vandaag maar eens gaan doen. Gisteren had ik tijdens het rijden met de stadsfiets (boodschappen doen) bijna mijn quadriceps forceerde, en maar besloten om pa's MTB in orde te maken, in plaats van de mijne van stal te halen.

Via het Uilenbos naar de Kampweg om vervolgens over de baan TripleTreeMountain in Brecht te bereiken. Daar veelvuldig rondjes gedraaid om via de B2-Parijs-Roubaix-aankomstzone de weg over de baan verder te zetten. Tenslotte de rit in het Uilenbos afgesloten.

Leuk om nog eens te biken, al zal er tegen eind maart nog veel werk aan de winkel zijn om te kunnen knallen over de bovenvermelde aankomstzone.

Voor de statistieken:
tijd: 1u49
HR: 151
afstand: 39,3 km

Geen opmerkingen: