zondag 20 januari 2008

20 januari 2008

Intussen de 8ste training van het jaar. Op zich nog niet zo slecht, maar de laatste twee weken is er niet veel sportiefs gebeurd. Hopelijk kan ik deze week een beetje van de achterstand goedmaken.

Vanmorgen om 8u00 opgestaan en voor 8u45 op de fiets om vervolgens nog even een klein blokje te doen. Voor het overgrote deel met de Zandberg meegereden. Het ging halverwege beter dan verwacht en heb me niet weggestoken en ook regelmatig op kop gereden. Na Nieuwmoer lag het tempo traditioneel een stukje hoger. Kon daar niet veel meer dan aanpikken. Toen het er echt op aan kwam, moest ik passen en zodoende met een matig gevoel naar huis.

Onderweg nog enkele MTB'ende FATters gezien die er ook de pees op aan het leggen waren, via via vernomen dat er nog enkele FATters goed bezig zijn. Best dat ik die mannen niet te snel tegenkom om mijn motivatie niet te laten kelderen...my time will come (or not)!

Nog even een testverslagje: het inklikken (tja, bij de roadie doe ik dat niet vaak, bij de MTB trouwens ook niet) maar dat begint al vlot te lopen. Voorlopig nog steeds content van die kleine pedaaltjes.

Voor de statistieken:
tijd: 2u28m10
HR: 153 (aan een te hoge kant)
afstand: 74 km

Geen opmerkingen: