dinsdag 1 januari 2008

1 januari 2008

Hoe kan je als mountainbiker het jaar beter starten op sportief vlak dan te gaan stoeien met de bike in het bos? Dat is alleszins wat ik ervan dacht en ben dan ook er op uit getrokken voor een kleine twee uurtjes flirten met de CAAD4.

Een beetje hier in de omgeving gebleven en veel plezier beleefd. Deze zomer had ik tijdens de verkenning van de 'Toer van Wuustwezel' al geprobeerd om een korte helling op te fietsen. Wetende dat de
CAAD4 zich beperkt tot een 34x32 was het toch een uitdaging. Deze zomer niet gelukt en daar wou ik verandering in brengen. Ik had na enkele pogingen de moed bijna opgegeven maar dacht toen aan de Achtkamp en mijn voornemen om me te concentreren bij belangerijke inspanningen. Wonder boven wonder lukte dat aardig en ben dan ook zo trots als een pauw dat ik mijn jaar goed van start ben gegaan!

Voor de statistieken:
tijd: 1u45
HR: 149
afstand: 27,2 km

1 opmerking:

Anoniem zei

amaai Bart,

Gij zijt het jaar inderdaad goe gestart, chapeau. Mijn dag beperkt zicht tot het doorkomen van 1 januari en wachten tot het jaar van start kan gaan op 2 januari. Mijn voornemen voor 2008 is om terug wat meer te gaan sporten, dus tot een dezer dit jaar en alvast een goei en sportief 2008 toegewenst.

Benny C.