vrijdag 5 december 2008

5 december 2008

Content dak zen! Na een lange werkdag en een productieve werkdag toch nog de motivatie gevonden om te gaan lopen. Op het werk was het zover, ik had er zin in. Thuisgekomen was het andere koek, maar toch even volhard.

Ik zet mijn weekteller toch maar netjes op 4u20 en de week is nog niet uit, jihaa!!!! Beat that bastards :-) Mijn benen voelden nog wat stram aan bij het begin (van woensdag?), maar gaandeweg vlotte het wel. Na 7,5 minuut van opwarming, verhoogde ik het tempo, gestookt door de beats van Mish Mash, u weet wel, die trash-radio van StuBru.

De laatste 4 minuten of zo, werd het tempo in cooling down omgezet. Allé, tis nu half negen (in België), een douchke pakken en eten en de dag zit er alweer op.

Voor de statistieken:
tijd: 37min06
HR: 154
afstand: 7,2 km

Geen opmerkingen: