maandag 23 november 2009

Twitter?

Het lukt me maar niet om jullie op de hoogte te houden van mijn trainingsgebeuren. Na lang nadenken over hoe ik dat ga aanpakken, dacht ik om mijn Twitterpagina maar eens te gebruiken voor zoiets. 140 tekens moet misschien nog wel lukken, worden het er meer, tja, dan kan ik nog altijd twee tweets doen. Ik zal naar analogie met deze blog ook in het Nederlands posten.

Je kan er ook de avonturen volgen van bijvoorbeeld Roel Paulissen, Geoff Kabush (MTB en veldrijder), Jeremy Powers (Cannondale-Cyclocrossworld.com-crosser), Thijs Al (MTB en veldrijder) en talloze andere. Steven De Jongh vertelt er momenteel zijn avonturen als ploegleider van team Sky, maar ook minder bekende mensen zoals Lance Armstrong geven er het beste van henzelf.

Ook Sporza is tegenwoordig aanwezig op Twitter, maar ook StuBru en bijvoorbeeld Buienradar.nl


Geen opmerkingen: