zondag 27 april 2008

27 april 2008


Ik had al enkele dingen gepland voor vandaag deze week, TT van Loenhout, een ritje met de Ketting, maar een telefoontje van mijn fietsenhandelaar wist daar anders over te beslissen. Hij wist me te vertellen dat de missing part voor mijn nieuwe fiets was binnengekomen.

Gisteren aan het sleutelen om dan vandaag haar eens mee uit te nemen. Altijd leuk zo'n nieuwe fiets en ook gezellig als hij beter rijdt. Het is allemaal relatief natuurlijk, maar voor een fietsmaniak kan dat tellen.

Met die andere fietsgek uit Rijsbergen dan maar beslist om samen te gaan klapperen met de dames. 8u30 in Zundert (intussen mijn zadel al iets hoger gezet) om dan rond Oosterhout en Etten(-leur) te bollen. Ideaal ritje om alles eens te testen en hier rustig de tijd voor te nemen, iets wat je niet in groep kan.

Het is hier al enige tijd rustig geweest, maar in mei moet er terug gesport worden. Morgenavond heb ik de laatste opleiding in een reeks van 7 waardoor er terug twee avondenper week vrij komen. De komende week zal een vermoeiende worden, dinsdag B2, donderdag Dauwtrip (met B2) en vanaf vrijdag op Driedaagse met de Ketting. Een kleine schatting leert me dat het eigenlijk veel te veel kilometers gaan zijn, zo'n 575.

Voor de statistieken:
tijd: 3u38
HR: 129
afstand: 102,3 km

Geen opmerkingen: